all i need is a half a chance, a second thought

oj, ja Gisse de va längesen FÖRLÅT ! ;D vet ej, men helgen har vatt fullspäckad i princip! fredagen jobba man sen kom kusinerna & såhära. lördagen upp tidigt runt 6-7 & iväg till Jönköping för att kolla lägenheter till min syster, ( men det blir inget med det iaf.) hum vi kom hem, stack till Lund för att träffa Gustav (: blev film & mys!:) söndagen var upp vid 6, sen körde vi till Tyskland för att fylla på våra sprithyllor:) ble en hel del + en parfym. måndagen bestod av jobb, och oc i princip. jo fof va här också, för min pappa fylla år, grattis i efterskott än en gång:) idag mycke seg dag också, jobbat. vi e typ 3pers kvar på eftermiddan :S sjukt. ajja men idag har jag fixat så jag kan börja tidigare för jag får skjuts av Martine, mycke snällt (: så nu jobbar man 6-2 de sista 3dagarna ! fyfan va skönt de ska bli sen ! ;D har även öst i lite gamla skolgrejjor i lådor så vi får ordning på pannrummet, även typ tömt min ena bokhylla som var "tillfällig" men stått på mitt rum i över 4år.. men iaf den ska ut i pannrummet nu så ska bara ösa in grejjorna där igen tills jag hittat en fin ersättare som kan stå mot väggen (: förhoppningsvis åker vi någonstans imorgon? ajja, snart Rhodos också !! ;D men va tusan ska man göra veckorna innan när alla jobbar ? kom sol, KOM !


Kommentarer
Postat av: sandra

haha, jag har med rensat bland mina skolgrejjer, segt men massa minnen! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback