you're not my possession

sitter förtillfället i skolan, har håla från min bild. så här sitter vi några & nördar oss. har inget bättre för mig så tänkte va lite duktig & uppdatera här ^^ menmen, rätt skönt igår endån teorin blev nerkortad (: hum, kollade lite film också & idag ska bli mer film för min del tänkte jag & lite varmchoklad, blev så sugen på de (: passar bra nu när det är vinter & alles. ska även ta tag i mina läxor som jag har tills imorron =/ så nu imrose precis innan vi skulle gå in på engelskan såklart blev det brandlarm, man kunde inte bli annat än glad för vi skulle göra gammla engelska nationella prov. fast vi hann med dom endån =( fast dom va så jävla otydliga med allt ! ah. skit i de nu. hum, sitter & vill spela minigolf men jag får fan anfall på alla. återkommer om där infaller ngra funderingar, tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback