Tillbaka till verkligheten.

Skola idag igen, började ju igår. rätt soft hade föreläsning "hela dagen", började kl 12 (: sen sluta man vid kvart i 3. sedan hade man sin första teorilektion på körskolan, ett litet steg närmre körkortet haha, men väldigt långt ifrån ! men idag var dock segare, började egentligen 9 men koll som jag har kom jag som vanligt vid kvart i 10 ( eftersom vi började 20 över 10 innan ). menmen, rörlig bild ska man alltså få inklämt i schemat hoppas det blir bra :) sedan så ja, vanliga lektioner + håla. & vi fick se vår nya vikarie idag som vi ska ha i ett halv år eller 1år. han verkar bra iaf (: kom hem vid halv 5, de e fan deprimerande, helt mörkt ute & allt. man e totalt trött. lyckades nog somna en stund sen också tror jag. hum, imorron så börjar man 8, hur fan det nu ska gå. kan ente vända tillbaka mitt dygn, somnar ente före 1 nu =/ får se hur de ska gå. ska iaf träffa lite vänner imorron sen på lördag jobba sen får jag se vad jag hittar på. får väl plugga lite teori & matte, man har ju fått prov nästa vecka kommer gå rent åt helvete, suger på matte. ajja,får se hur de går.

var ett tag sen detta fottot, men får se dig igen den 3juni iaf :) fast att man småbråka & sådär men egentligen bråka vi ente så överdrivet mycket väl eller ? ajja, saknar dig endån på något vis.


jag & syster på Kasterup innan hennes avfärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback