The list.

tänkte eftersom alla andra gör sån här lista får jag också ta itu med en (:


1. Var hittade du den här listan?
http://sandrapersson.webblog.se
2. Var är dina föräldrar födda? Här, i Skåne. Tror på Helsingborgs bb ? 
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Wrar tror jag det heter, för körkortfrågor.
4. Vilken är din favoritrestaurang? Svårt & säga äter aldrig ute men Oasen i Hbg är allt bra mysig :)
5. När badade du i en pool senast? I somras, i augusti skulle jag nog tro. 
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja, i förskolan & då var jag Snövit.
7. Hur många barn vill du ha? 1-2 eller inga, osäker ;p
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Den hårdrocken där dom bara skriker & klassiskt, för då somnar man bara vilket jag har erfarenhet av haha.
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nej, är inte insatt i politik & lär väl bli det tidigast till nästa val om några år.
10. Vad har du för TV-kanaler? Många, håller inte rätt på dem. 
11. Har du åkt moped någon gång? Ja, fast det var roligare & köra själv. 
12. Har du busringt någon gång? Ja, någon gång men inget jag sysslade mycket med.
13. Har du fått felparkeringsböter? Nej, körkortet måste jag först fixa.
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? SJÄLVKLART, något som jag verkligen vill göra innan jag dör.
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Bulgarien eller Cypern vilket ligger längst bort ?
16. Har du en egen trädgård? Javisst, klippt den miljoner gånger också.
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Hum, kollar inte ofta på serier längre men förr var det Simpsons. 
18. Kan du alla orden i nationalsången? Nej, pinsamt nog.
19. Badkar eller duschkabin? Får bli dusch för vår badkar har alltid klabbat, men det är helt klart mysigare.
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? The Holiday, en riktigt gullig kärleksfilm !
21. Favoritpizza? sällan jag käkar pizza, men Vezuvio med vitlöksås går hem bäst (:
22. Chips eller popcorn? svårt val, i like both.
23. Vilken färg på läppstift använder du? använder aldrig läppstift.
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? nope.
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nej, tror ente jag passat in där :p
26. Apelsin- eller äppeljuice? Beror på vilket märke, men jag är beroende så vilket som går ner!
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? sandra & nina på mc donalds ? hahaha.
28. Favoritchoklad? vet inte god cholad bara, men käkar aldrig det.
29. När röstade du senast? I fredes om vilken film vi skulle se på lektionen idag. som blev Matrix :p
30. När åt du en hemodlad tomat sist? aldrig, gillar verkligen inte tomater.
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Japp, har en del i skåpet fast det är bara inom fotbollen.
32. Är du bra på matlagning? Nej, tror inte det. behöver nog recepet till allt utom nudlar & makaroner haha.
33. Klarar du att tanka själv? Jo, men har tankat mest hemma så är inget proffs.
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej, men har funderat.
35. Pepsi eller Coca Cola? Cola, fast det dricker jag heller nästan aldrig längre.
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej, men jag skulle fått en tröja där jag jobbar nu.
37. Vad var det senaste du handlade? ett tuggummi paket & en mintrulle i cafeterian idag.
38. Har du kräkts offentligt? ja, största publiken var på skolgården i förskolan.
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Beror på om förhållandet skulle hållt föralltid?
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Nej, men jag tror man kan börja tycka om någon från första ögonblicket.
41. Har du ringt något betalnummer? nej.
42. Kan man vara vän med sitt ex? ja, det är klart.
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Hanna, min kusin som föddes för 2år sedan.
44. Hade du mycket hår som liten bebis? tror inte jag hade mer eller mindre än någon annan? men har ett foto där det ser ut som jag har värsta permanentade håret haha.
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? ingen aning faktiskt, noll koll.
46. Vad har du i din väska? skolböcker, USBminne & massa papper. allt annat har jag oftast på mig.
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? borstar tänderna, ett måste som jag inte kan hoppa över.
48. Vad är du tacksam för idag? att jag är född fullt frisk & slipper mediciner, operationer & massa annat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

senast du åt ute. donkan med mig & nina. så ball! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback