I need a friend to find my broken mind before it falls to pieces

Matematik, de e något som inte riktigt funkar för mig. & grädden på moset så hade vi prov idag efter 2 ½ timmes jävla håla ! fyfan. gick in & la mig en stund i bildsalen haha. menmen, provet gick faktiskt förvånansvärt bra i mina ögon. helt otroligt. svarade på alla frågor utom den sista vg-frågan ! fast vet redan att jag har MINST ett fel iaf för man glömde omvända tecknena. bajs. menmen, pappa har fixat the guardian, & jag är lycklig :) så gisse & nina kommer hit o checkar den sen med mig ;D får hoppas det blev rätt också ^^ sen så imorron får vi kompledigt från vår bild, sen vet jag ej if vi ska ha någon matte & naturen ska vi inte ha & om allt går som jag vill slutar jag innan middan !!! FYFAN VA GÖTT, man kan ente bli annat än glad ;p lala, helgen är dock ente planerad, ovanligt ? vill festa, men får se om ngt folk kan ? =/ ajja, ska återgå till min kära & underbara musik (: tjing.

so a-amazing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback