hon drömmer om & om igen

ny start på veckan som vanligt. vädret har dock blivit lite bättre tycker jag, på sätt & vis skönt, men kunde vatt sån storm så man slapp skolan en dag iaf ? har faktiskt varit glad hela dagen, helt gött (: nog bara för jag & sofie garva hela dan åt allt ? ajja lite små trevligt har de vatt, slapp engelskan så vi kunde putta fram naturen, så ja man var ju hemma vid 2 ;D sen satt man här lite & sedan fick man spaghetti & köttfärsås, mums :) sen har man vatt duktig & tränat, fytusan, helt slut i mina ben :p haha, men man fick iaf sig ett garv där ;D blir väl & studa snart om jag orkar ? ah, jävla matteprov & skit. vill ha sommar nuuuuu. sen saknar man bulgarien nu, bara för jag kolla en katalog vi fick =/ vafan. äh man får träna stenhårt nu på våren så man kan ble av med lite fett till sommaren, hade fanimej inte vatt fel. så man får väl ta o kämpa på :)

i'm searchin' for the right things to say, to keep you right here.


Kommentarer
Postat av: emelie

tänka sig att vi åt samma sak, spagetti och köttfärsås :D

Postat av: larsson

haha, de e gott ;D

2007-01-16 @ 13:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback