Det är möjligheten att förverkliga en dröm som gör livet spännande.

Får väl börja med att återgå till dagen innan denna, fredagen. Tillbringade första timmarna av dagen åt att vara i malmö med mamma & shoppa, fick ont i mina tår & allt, men jag hittade en massa som jag vill ha =/ hum, vi tog tåget hem iaf & senare på kvällen vid 9 fick jag skjuts till stan, Landskrona. Him till SOfie som inte var hemma haha. menmen, vi kom inte på något sådär att fördriva tiden med så vi skaffades oss sällskap. blev lite film & såhär. men sedan var det dags för mig att åka him, men gick inte & la mig för de. utan de blev vid dom där senare timmarna på natten. skulle igentligen tatt & sett den filmen, om jag hade visst innan att den visades, Anne Franks dagbok. ska ju läsa den på engelskan vafan. menmen, vaknade flera gånger idag innan mamma kom in & gnällde vid 1 tiden att det var tid att masa sig upp. käkade & så, sen tog jag tag i mitt liv & gjorde lite läxa som BEHÖVS GÖRAS. läste en bit i min bok som jag faktiskt gillar. jag som aldrig läser böcker =/ fast en till ska påbörjas & avslutas innan onsdag, får väl rå läsa imorgon för ikväll blir det bio i Lund med lite töser :) ska se den där, the holiday !
Jag känner mig faktiskt väldigt glad idag, varför vet jag inte. men det känns som om ja typ ungefär allt e på väg mot det bättre eller något, fast egentligen vet jag att det inte är så. det är liksom bara en dag eller en period som allt känns mycket bättre, dessutom börjar körskolan på måndag för min del & skolan med all dess tråkigheter, men man får väl ta vara på dom där små tillfällena som man aldrig gör ? det går alltid bra att drömma helt enkelt, det gör att vi står ut med de hemskheter vi prövas igenom :)

När man alltid såg samma människor blev de där människorna till slut en del av ens liv. & eftersom de var en del av ens liv skulle de efter ett tag också vilja ändra på ens liv. Om man inte gjorde som de förväntade sig blev de sura. För alla människor hade en bestämd uppfattning om hur andra borde leva. Men de visste aldrig hur de själva skulle leva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback