can we fight to save our souls ?

Ännu en ny vecka påbörjad. fredagen tillbringade jag i atorp med sosso & 2 sjuka männsikor, dick & robin. vi gjorde väl inte allför mkt ? :p ajja, pös hem sen vid 1 kollade film med pappa (: the guardian, den är mkt bra tycker jag fast har sett den typ 2ggr förrut (: hum, lördagen började på väla där jag hittade en klänning, sedan åkte vi till min farmor & farfar eftersom han fyllde 71 i veckan, efter ett antal dryga timmar där åkte vi äntligen hem, men jag gjorde ingeting för det, segt som fan så jag tror jag kollade ngn film ? kommer inte ihåg. haha. söndagen var ännu värre, fy. inte ett skit på tven & hade inget & göra, kunde iofs pluggat men hur roligt är det på en skala ? det blev att jag sov & soggade livet ur mig totalt. idag, började med att det snöade när man kom utanför dörren imorse, både bra & dåligt i mina ögon. det dåliga är att jag vill bara ha vår nu, snön är alldeles för sen ! men å andra sidan, så vill amn väl iaf ha snö när det är vinter ? tycker det var jätte mysigt när man kollade ut ur fönstren idag i skolan (: kändes som om det skulle bli jul igen haha. menmen, morronen började ju då ente bra, vi hade ingen lektion. bara jaha kuuuul & sitta o vänta i 2 ½ timme ? iaf, de ble att man la i ngn soffa sen hann man nästan somna inne i soffan i bildsalen. orkade inte naturen idag så jag hoppade på bussen istället så man kom hem. gjorde faktiskt lite läxa, fast den ble åt helvete =/ ah, jävla bajs. har iaf tränat idag & det var skönt, fast fy blev helt yr i huvet ett tag =/ ajja funderar start på o lägga mig nu & plugga lite teori sedan kolla Offisde :p hum, förmdoligen blir det väl inte så ? brukar aldrig bli som jag tänker mig haha :p

jag är precis som alla andra, jag ser världen sådan jag vill att den ska vara & inte sådan den verkligen är.

det är inte vad människan stoppar in i munnen som är av ondo, det onda är istället vad som kommer ut ur den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback