they are all the same, nothing seams to have changed

just another day, started of like any other .. pappa kom in, man bara tyst ! jag har sovmorron. gick upp senare, gjorde mig klar & traskade till tåget. kom till skolan & såklart inser man att man glömt lappen om indvalet hemma & det var sista dan om man ville få sina val, fuck. fick ringt pappa & snäll som han är kom han in & lämna lappen, + att jag fick tillbaka dom pengarna jag la ut på skivor + ett refill till mobilen (: tack ! hände inget roligt idag i think, mer än när jag & sosso disskutera gårdagens premiär om lustgården. sosso bara: jag vill ha en med allt. ( så räkna hon då upp ). sen kort där efter bara: jag vill ente han en sån här ninnaniinninini. jag tänkte bara va sysslar hon med, hon fortsätter med & jag vill ente ha en som e såhär: lalainaninina, va tusan hon sa men ngt sånt & så gestikulerade hon samtidigt. såg ut som ett freak, haha & jag började garva & visa hurfan hon gjorde, såg ut som ett gys med anfall ! haha (: du e allt bra go i huet du. hum, någon snabbare lärare på att rätta prov finns inte, min svenska lärare markus. vi hade ju de cpprovet i tisdes som jag nämnde att jag var duktigt irriterad på. men som tur var fick jag mvg ;D sen hade man matte, sånt prov/matris ? svarade på allt iaf, hoppas på minst ett g (: yrade kanske lite på vg-frågorna men dom va ju lite så.. ja. kom hem, käkade hemmagjord potatismos & köttbullar, finns nog fan inget godare än hans potatismos, fy asså. I ADORE IT ! ajja, satte mig & pluggade små företagande, 3kapitel, jippi ! ajja, får läsa de en gång till sen när jag ska lägga mig. kollade tv & såhär, kollade på hello africa, fy va hemskt där e =/ vi ska skatta oss lyckliga att vi ente har de som dom i sudan. borde fotta mer & lägga upp bilder, men finns inget kul & fotta förtillfället, kommer some day, i promise. hum, inget annat intressant & säga, tack & hej (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback