snö

usch ja med snö de har kommit. & imorse när vi skulle köra vid 6, nej. då är alla bilar typ insnöade till och med den på gatan, värsta problemen, pappa fick hjälpa oss & där var fan ente plogat ! förjävla dåligt. så där var ett enda hjulspår på vår gata som tur var kom vi iväg endån fast vi ble lite sena & slirigt var de ! fick köra omväg & sånt. menmen, jobba med samma som jag slutade med igår, gjort hela dan, fy tusan. dom tar aldrig slut ! var säker minst 100 "klasar" eller vad jag ska säga & 100 sladdar i varje & skulle då som sagt ändhylsas i båda sidorna, alltså 200/ klase. så där satt man hela dan med samma sak. & har ente ens kommit halvvägs =/ ajja, sista dagen imorron men sen blir de mer jobb på annat håll. så de blir till & jobba tills på onsdag. vet ente redigt hur mina skolgrejor ska gå =/ usch. jag pallar ente med skolan också. lovet kunde väl vara längre ? men som tur e har vi snart lov igen :) ajja, ska träffa min lilla-sandra imorgon, får se vad vi hittar på :) hihi. denna snön & kylan gör så man längtar fan bara till sommaren & rhodos, men längtar fan tillbaka till bulgarien också ! ska också försöka fixa lite bilder på vår snö om jag kommer ihåg (:

bulgarien 06, jag & sandie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback