my eyes are finally facing the truth

igår så va man hemma borde satt igång mitt studande men jag orkade inte så jag pös hem till sandra så kolla vi lite film, dock en gammal, a cinderella story, den e så bra (: haha. menmen nu sitter jag här i skolan & har natur. fast pallar ente göra något så man sitter bara här & fördröjer tiden & är så arga så att vi är glada samtidigt, sjukt. känns som man e spagehtti, kroppen pallar inte ett skit.
sov iaf innan, för vi fick sluta tidigare på vårt små företagande haha. mycket skönt. fick mvg på mitt prov också wiho (: menmen, man får väl hålla ut denna dagen. har ju trots allt matte & bild kvar. fast ska sluta gnälla nu. skirver om något mer intressant sen. tjo.

Kommentarer
Postat av: sape

kämpa på! ;)

2007-02-09 @ 13:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback