let's waste time

ja, var ett tag sen jag skrev jag vet. har icke orkat. men nu så. ja helgen firade vi såklart gisse ! ;D väldigt roligt & sjuka saker hände haha. menmen (: tack för allt tjejer & tack anders för att vi alla fick komma. sen så under dessa dagarna har jag nog ente gjort något speciellt faktiskt ? tror jag ente, ente vad jag kommer ihåg. såg grey's anatomy igår, böla som fan i slutet :p haha, så fruktansvärt sorgligt, tror inte någon som såg de inte bölade (: har iaf varit duktigt & tränat idag & i måndes (: & även kört lite. kollat oc precis, & har faktiskt lust & gå o lägga mig ? =/ galet. har även varit på väla faktiskt, igår. införskaffade mig lite kläder ;D hum, torsdag imorron, & jag tror jag kommer vakna innan min mobil ringer imorron =/ hemskt. menmen, har fått 2 prov som man ska ha. ett om gud med typ en jävligt massa sidor i svenska ? sen ett prov i engelska om shakespeare ? känns som om man behöver läsa om han på engelska & ha prov på de ? blir iaf mitt första engelska prov någonsin på gymnaiset haha. räknar dock inte nationella. ajja, nirbheeti är tillbaka, hon galne saken. fast hon var inte lika galen som innan. hon spenderade en hel månad i Indien för att meditera ? asså, va e de för lärare ? ska sluta gnälla nu (: så ni får ett litet smakprov på töserna istället från i lördes, orkar ej lägga upp alla (: tjing.

tjejerna i full diskussion (: michelle & sofieamanda & becki pära, johanna & jagsandie & gisse gisse med sin ölhjälm (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback