i can't say i'm sorry

torsdag idag, & när man vaknade blev man helt paff, snön var tillbaka, men bara lite. är mycket besviken, jag som vill ha sommar nu ! men de töar väl snart ? (: ganska seg dag, varit i min egna värld men jag har inte tänkt på något direkt ändån ? konstigt.  menmen, vi hade iaf ingen svenska idag, possitivt ? fick ju dock vänta för att ha matte. kuuuul. men vi börja tidigare, känner mig nöjd nu faktiskt, fattar faktiskt matten iaf, till en viss del :) ih. finns kanske ett litet hopp för mig endån ? iaf  jag var hemma en hel halvtimme tidagre pga att vi började tidgare då, jag blev helt överlycklig (: borde sätta mig & börja plugga på mina prov, men jag har verkligen ingen lust. vill mysa under en filt & kika på film, de skulle sitta fint faktiskt !
satt & tänkte lite på bussen, vissa saker eller människor blir man abra så trötta på så får man värsta anfall på dem, men sen efter ett bra tag inser man endå att man saknar det som hänt eller de man har. jag tänkte iaf på julafton. att man ser alltid samma sak & man träffar samma männiksor hur kul e de egentligen ? men å andra sidan älskar jag det (: när alla sitter & kollar på nissarna som jobbar med alla leksakerna kvällen innan julafton, det bästa e när dom målar shackbrädet haha, så guld ! sen gillar jag allas leenden, när man ler på sånt vis som ente e falskt eller att man ler för att något är kul. utan när man ler bara för att man tänker på något som gör en lycklig. jag älskar det leendet (: det liksom smyger sig på & bara ja lyser uppp helt enkelt & man kan själv inte göra annat än att också le. haft de så massa gånger, & det är en grymt underbar känsla. love it! ska sluta pladdra massa trams som folk förmodligen kommer garva åt, men skit samma. kommer väl fler funderingar eller sånt någon annan gång, har svårt att förklara saker vad jag menar när man skriver, så därför blir det oftast skit. mycket enklare & förklara hue mot hue, för då kan man vifta lite & använda lite specialeffekter.

new one

Kommentarer
Postat av: Sandra

den tröjan är så himla fin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback