just another day

Börjar med gårdagen, gick i skolan & såhära. Sen var det dags att träna med Sandra. Gillar verkligen tisdagspassen (: Kom hem sedan, kollade Ugly Betty. Det är igentligen skit fjånigt men hade inget anant för mig så kunde lika bra titta på det. Sen så ja idag, så har vi vatt på Dunkers i Hbg. Fina bilder & sånt, men man får fan ryck på vår bildlärare. Hon är så stissig & stressad alltid, & hon säger alltid : okej.. Man får liksom utbrott så man kan ente ens kolla henne i ögonen för hon har en sådan jobbig blick. Grymt irriterande & så vill hon disskutera allt, hon är redigt knäpp. Sen var det meningen att vi skulle till Malmö efter. Men med tanke på att vi hade vatt tillbaka i Landskrona kvart i 5 hade jag inte varit hemma förräns halv 6-6 =/ Mindre roligt, därför sket jag i det, sen har jag även prov imorron & på fredag. Så jag får väl snart slita mig från datan & borra in ögonen i böckerna.



jag & sandra, när vi var i Bulagrien (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback