Jullov (:

Har fått övningsköra mycket nu både igår & idag. Igår så körde jag & pappa till Center syd för att jag skulle hanla till mamma, blev ett halsband. & vi hanlade även min mobil som jag ska få på julafton :) Sedan körde jag till & från min tröning.
Jullov nu äntligen, fast fick det typ efter måndagens sista lektion eftersom allt annat blivit inställt. Dom flesta som känner mig vet att jag & dammsugaren & damvippan ente är riktigt vänner, därför är det ytterst sällan jag dammsugar & dammar. Men hyffsad ordning är där faktiskt ? För att få slippa sånt göre idag, så stack jag till skolan för att kolla julkonserten. Vissa låtar var ju toppen andra var botten, tror nog fler håller med mig. Menmen, jag kom hem vid 1 tiden, stått & gjort lite barnarbete, haha nej men har faktiskt strökit. Borde dammsuga & plocka undan på mitt rum, blvit rörigt igen. Får se när jag tar tag i det hela. Eftersom det är avslutning idag borde man dra ut & festa till de, men ska ju jobba så de blir ente något festande för min del, varken idag eller imorron, fast man ska ju ut & äta imorron med töserna så de blir säkert helt gött det med (: 
 Julkänslan hade jag rikitgt i slutet på november & den har totalt försvunnit ur mig, väldigt tråkigt. Jag vill ha snö på julafton ! Annars känns de ente som riktig jul. Då e de liksom bara ja hej, vi käkar julmat kollar Kalle Anka & delar ut julklapparna & käkar gröt sen hem ? Men har man då snö får man den där mysiga känslan som jag VILL HA ! Får väl sätta i gång lite julmusik så man kommer i stämning ?
Det blev inget funderande kring grejjor idag heller, får ta itu med det en dag när jag har något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback