Julen

Var ett tag sen man skrev, men ja jag kan börja där jag sluta tror jag. Gick ut & åt med töserna i Hbg fredes efter jobbet (: mys. Sedan bar det av till Råå, väldigt trevligt :) Lördes, jobbade jag sedan var jag nog i princip hemma ? Julafton, åkte vi till Hbg & mina kusiner. Var en otroligt lugn julafton med tanke på att hon ena är 4år & den andra är 0 eller 1. Men lära mig dansa balett fick jag haha. Fick min mobil som jag velat ha, harligt. Fick massa annat med men orkar inte rabbla :p Igår, jag gick i pyjamas exakt hela dan, helt otroligt. Men fytusan vad soggig man kände sig, tittade film med min mamma & pappa, da vinci koden, det läskiga var att när den var slut så kolla vi på tven så hanla det precis om det som filmen handlar om ! Creepy. Sedan hoppa jag i duschen & Sofie kom :) Vi typ pratade hela tiden & ja, hahaha, redigt kul åt vissa saker. Som när hon titta på en bild, hon bara: henne känner jag igen ! jag bara: asså det är min mamma ? haha. det var så jävla fult om man hade vatt här då. Vi stanna uppe till typ vid 3 tiden. & vi vaknade med ryck vid halv 1 för det ringde. & guuuud vad sjuk dröm jag hade. Det startade med att jag kollade bilder med någon att man hade tydligen bara massa svarta kläder på sig med guldglitter ? Iaf, sedan var det då dags för min 9:ans skolbal som verkligen inte var som den var. Jag var klädd i en svart klänning med en sån där liten tröja ni vet som bara slutar direkt där den börjar, & konstig frisyr, hade lockat håret med flätor på antten halva håret var nere o resten satt i en knut ? Så sa jag att de av min syrra som gjort den =/ Menmen, alla satt på en typ scen & massa folk som inte gick i min klass då satt där. Helt galet. Men det värsta var att det fanns en gammal gubbe som satt i en ståtlig stol med sånt jätte högt ryggstöd. Alla störde sig på honom, varför vet jag inte. & Han hade en hund under stolen, till slut så sydde någon in honom inuti stolen & la en annan typ "hund" under stolen & gick & slog på den med låtsas svärd ? I slutet av drömmen, ( innan jag vakna ) la gubben i stolen på golvet & hade då vaknat i den & började skära sig ut ur den ? Skit skumt, svårt sen & förklara hur allt såg ut, hade tatt en jävla tid, menmen en snutt av mina totalt galna drömmar som jag har varje natt i princip !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback